KLACHTEN

Klachten

Klachten kunnen zowel mondeling of schriftelijk worden ingediend. Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen maar zijn zeker niet doof voor eventuele klachten. Een klacht kenbaar maken kan door een begeleider of een andere persoon die betrokken is bij de opvang van de AMV’er aan te spreken. Het is ook mogelijk om direct de locatiemanager of directie van ODIG Zorg te benaderen. Dit kan via onderstaande button of door te bellen met +31 6 849 057 99. Klachten worden zeer serieus genomen en zo snel mogelijk opgelost. AMV’ers kunnen zelf een klachtenformulier halen op kantoor van de betreffende locatie. Voogd kan ondersteunend zijn voor het indienen van de klacht.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare